  • Data: 2016-08-19 19:02:57
    Temat: Re: Altanka/pergola - co zamiast zastrzałów
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-04 o 15:17, Adam Sz. pisze:

    > Ja raczej zrobie dodatkowo stalowe linki (ktore na zdjeciu widac),

    Jak się takie stalowe napinające linki fachowo nazywają? I czy można je
    dać u góry w płaszczyźnie poziomej po przekątnej murłat?

    Ja z kolei planuję dzieciom zrobić taki mini małpi gaj, jak tu:

    http://tinyurl.com/malpigaj

    i też mi miecze (zastrzały) drewniane nie pasują. Idealne byłyby takie
    linki ale montowane w płaszczyźnie "dachu" właśnie. Zresztą na tym
    zdjęciu widać chyba taką linkę.

    Pozdrawiam,
    MW