    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Apartamenty w Krakowie
    Date: Wed, 2 Sep 2009 16:06:05 +0200

    > Warszwa:
    > http://www.otodom.pl/index.php?mod=show&insId=152265
    2

    > Nie wygląda to aż tak tragicznie
    > ale np:

    Wygląda tragicznie, bo to jest obrzeże Warszawy bez dojazdu. Dodatkowo przy
    działce ma biec droga ekspresowa.

    > Mała działka 5ar, mały dom, nie wymaga nakładów pracy większych niż w
    > mieszkaniu
    > Jeśli mieszkałeś na wsi, i rodzice posiadali hektarową działkę i stary dom
    > to co innego

    Mieszkałem w miescie wojewódzkim w nowym domu.

    > Mówimy o zakupie nowego mieszkania i nowego domu, jak pisałem poniżej
    > róznica finansowa jest na korzyść
    > mieszkania w domu, którą to możesz odkładać na fundusz remontowy.

    Ty liczysz tylko złotówki wydane na zakup, ja liczę złotówki nie zarobione
    przeze mnie z powodu strat czasowych i konieczności posiadania co najmniej
    dwóch samochodów.

    > Jak cięzko Ci odśnieżyć 4m do drzwi wyjściowych do ulicy, to możesz
    > zamontować
    > sobie pod te 4m podgrzewanie podłogi i ustawić automat, i np 1 godzine
    > przed wyjazdem do pracy
    > zrobi to za Ciebie.

    Masz obowiązek odśnieżyć także chodnik i jakiś tam fragment ulicy.

    > W końcu jesteś zamożną osoba to wszystko możesz zlecić tak samo jak
    > zlecasz w mieszkaniu mieszkając.

    Spróbuj znaleźć kogos do pracy w Polsce objętej takim niby potężnym
    bezrobociem. Rodzice nie moga nikogo znaleźć do skoszenia trawy czy też
    umycia okien. Za to żebrać to przychodzą.

    > Trawy nie musisz kosićj ak to problem, wylożysz kostką brukową sobie
    > działkę, albo raz w roku spryskasz randapem.

    Musi być zapewniona powierzchnia biologicznie czynna.