  • Data: 2009-09-02 13:51:34
    Temat: Re: Apartamenty w Krakowie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśsnie dlatego, ze mieszkałem przez wiele lat w domu to wiem jakiego
    > nakładu pracy on wymaga. Co tydzień ogród, bieżąca konserwacja,
    > odśnieżanie, etc. Do tego w zalezności od lokalizacji większe lub mniejsze
    > kłopoty z transportem, dostepem do rozrywek, szkół, sklepów, co sprowadza
    > się do jednego mianownika - czas i pieniądze.
    > Wiele osób wybiera jednak duże mieszkania. Jak to mówią zamożni ludzie -
    > jedynej rzeczy której nie mogą kupić to czas.
    Nie znam warunków Warszawy, pisaliśmy o Krakowie
    ale pierwszy lepszy przykład

    Warszwa:
    http://www.otodom.pl/index.php?mod=show&insId=152265
    2

    Nie wygląda to aż tak tragicznie
    ale np:

    Mała działka 5ar, mały dom, nie wymaga nakładów pracy większych niż w
    mieszkaniu
    Jeśli mieszkałeś na wsi, i rodzice posiadali hektarową działkę i stary dom
    to co innego

    Mówimy o zakupie nowego mieszkania i nowego domu, jak pisałem poniżej
    róznica finansowa jest na korzyść
    mieszkania w domu, którą to możesz odkładać na fundusz remontowy.

    Jak cięzko Ci odśnieżyć 4m do drzwi wyjściowych do ulicy, to możesz
    zamontować
    sobie pod te 4m podgrzewanie podłogi i ustawić automat, i np 1 godzine
    przed wyjazdem do pracy
    zrobi to za Ciebie.

    W końcu jesteś zamożną osoba to wszystko możesz zlecić tak samo jak zlecasz
    w mieszkaniu mieszkając.

    Trawy nie musisz kosićj ak to problem, wylożysz kostką brukową sobie
    działkę, albo raz w roku spryskasz randapem.