  • Data: 2010-01-28 21:56:37
    Temat: Re: Awaria CO
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JareK" <k...@i...bez.spamu.pl> napisał w wiadomości
    news:hjsv8g$naj$1@news.interia.pl...

    > Akurat u mnie abonament kosztuje od 6 dla taryfy WM-1 do 15,87 zł dla
    > taryfy WM-2, więc nie jest tak źle.

    A to tanio, nawet nie wiedzialem, ze jest taka taryfa.

    > Średni kocioł na miał może kosztować ok 6 tys zł, lepszy nawet 8 do 10.
    > Piece gazowe po 3-4 tys widziałem. Gazownia natomiast aż się prosi, zeby
    > gaz założyć. Już dwa razy dzwonili. Niestety żona ma "uczulenie" na gaz ja
    > natomiast na miał ;)

    Wcale Ci sie nie dziwie, bo z weglem walcze od kiedy pamietam. Mam go
    serdecznie dosc. Zonie powiedz, ze jak pierdyknie gazociag to i Wasza
    chalupa wyleci w powietrze czy bedziecie mieli gaz czy nie. :-)

    > Tak jak pisałem wcześniej na wiosnę będę instalację przerabiał coś ok 20
    > tys pewnie na to pójdzie. Optymistycznie licząc.

    Ja na nowa instalacje wydalem troche wiecej, ale bez przesady. To mimo
    wszystko sporo pieniedzy, choc przerobki bywaja drozsze. Powodzenia.

    Pozdro.. TK