  • Data: 2009-03-08 20:29:17
    Temat: Re: BRAMA PRZESUWNA;)))
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gp1946$g9$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > skrzydłami. Czujniki w przejeździe to chyba cos zbędnego w takiej bramie.
    > Co one miałyby niby dawać? Jak stoi auto w bramie zeby jej nie zamknąć?
    > Jak dotknie auta to stanuie tak czy siak, podobnie jak segmentowa w
    > garazu, choć tam czujnik już sobvie łatwiej wyobrazć w świetle wjazdu.

    Szczerze, to nie wiem czy czujniki nie sa cztery, tzn. dwa komplety. Jedne w
    swietle bramy po stronie zewnetrznej, drugie na krancach otwartych skrzydel.
    Gdybam w tym momencie, bo nie moga byc w polowie dlugosci skrzydel, poniewaz
    w czasie otwierania powodowaly by ruch miedzy czujnikami. Tu nie jestem
    pewien, bo nigdy sie temu dokladniej nie przygladalem. W kazdym razie
    zapobiegaja zamykaniu jak cos stoi w wjezdzie i analogicznie otwieraniu.
    Mozna by z tego zrezygnowac, ale omylkowe wcisniecie pilota jak na zlosc tez
    moze sie zdazyc, czy co tam jeszcze.

    Pozdro.. TK