  • Data: 2011-04-02 15:18:55
    Temat: Re: Badania okresowe instalacji elekt. blok ,co jeśli...
    Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Kwi, 15:02, alex <o...@w...pl> wrote:

    > chciałbym to właśnie zobaczyć jak ZE ściąga mi liczniki i na jakiej
    > podstawie (przeczytałem dokładnie umowę z ZE)
    >
    > obecnie mogę mieć goły drut pociągnięty od licznika i zwinięty w kłębek
    > na środku pokoju a ZE jak podpiszę że instalacja jest sprawna musi
    > powiesić mi licznik

    Kozakujesz, a w tej kontroli nie chodzi o licznik, lecz o wewnętrzną
    instalacje elektryczną. Pomiar oporności i coś tam jeszcze. Musisz na
    czas pomiaru w mieszkaniu wyłączyć z gniazdek wszystkie urządzenia, a
    pan coś tam robi i odczytuje w swoim aparaciku. I tyle. Raz na 5 lat.
    Możesz nie udostępniać mieszkania, nikt Cię nie zmusza, ale
    administrator musi ten fakt odnotować w książce okresowych przeglądów.
    Jeśli przybędzie kontrola - nie wiem, ale chyba mogą nałożyć na Ciebie
    grzywnę.