  • Data: 2009-08-19 15:57:27
    Temat: Re: Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sorry, ale chyba baterie bezdotykowe widziales tylko w castoramie, na
    wieszaku...

    Uzywam takiej baterii w umywalce w lazience. Jeden z tanszych modeli.
    Temperature wody ustawilem mikserem - nie ma potrzeby jej zmiany (mycie rak,
    zebow...).

    Gdyby nawet - to do zmiany temp. nie jest potrzebny zaden klucz francuski
    (!). Mikser ma wygodne pokretlo...

    Drozsze modele maja mikser zintegrowany z urzadzeniem.

    Generalnie - polecam baterie bezdotykowe z racji na zmniejszenie zuzycia
    wody! Do umywalek nadaja sie idealnie.
    Proste przyklady:

    - mycie brudnych rak - nie usyfisz baterii (nie trzeba odkrecac kurkow z
    woda)
    - higiena (po skorzystaniu z toalety) - rowniez nie ma potrzeby dotykania
    kurkow aby odkrecic/zakrecic wode do mycia rak
    - mycie zebow - woda nie "leci" przez caly czas wykonywania tej czynnosci.

    W kuchni jednak nie odwazylbym sie na zastosowanie baterii bezdotykowej
    :-)))

    acha... o jakim zuzyciu pradu kolega pisze??? Moja bateria juz 3 rok dziala
    na 4 akumulatorach AA.

    pzdr,
    mc