  • Data: 2009-08-19 17:01:19
    Temat: Re: Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 18:48:09 +0200, Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Może Ameryki nie odkryłem, ale potrafię myć zęby przy zakręconej wodzie
    > niezależnie od typu baterii. To naprawdę nie takie trudne, średnio
    > inteligentny szympans jest w stanie pojąć i nie trzeba go to tego
    > zmuszać długotrwałym biciem.

    Ale dlaczego nie? - bardzo mnie cieszy, kiedy poza domem mam szansę umyć
    ręce nie musząc dotykać kurków, zwykle średnio czystych, w łazienkach
    publicznego użytku... i także nie miałabym nic przeciwko bezdotykowemu
    otwieraniu drzwi przed i po skorzystaniu z takiej łazienki... co sobie póki
    co czasem załatwiam sposobem bezelektronicznym, czyli popychając drzwi
    zgrabnie nogą :-D
    --

    Ikselka.