  • Data: 2009-08-20 08:18:32
    Temat: Re: Bateria umywalkowa bezdotykowa w mieszkaniu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h6ip2b$idk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > jakości i wykonania, a co za tym idzie, trwałości baterii. Podobnie jak z
    > samochodami, ceny są różne. Kogo stać i lubi tą markę, kupi sobie
    > Mercedesa, dla innego użytkownika wystarczającym będzie np.Maluszek. I o
    > to chodzi - każdy ma jakiś wybór ;)

    Nie ma prostego przełożenia cena= jakość
    Lepiej co 5 lat wymienic baterię za 400zł niz kupic jedną, niepraktyczną
    zreszta za 1200zł. Bo ona 12 lat nie posłuży zapewne(made in China;)))).
    Niepraktyczna dla mnie z jednego powodu- niema możliwości wygodnej zmiany
    temperatury wody. A włazience często jest tak ze potrzebuje zimniejszej albo
    cieplejszej wody.
    A wymienianie w zaletach tego że po skorzystaniu z toalety nie trzeba
    dotykać bateri to jest właśnie uzasadnianie na siłę sensu głupiego zakupu.
    To samo z tymi brudnymi rekoma że nie trzeba dotykać baterii.
    Dom to nie miejsce publiczne, w domu z umywalki korzystają przeważnie tylko
    domownicy więc z utrzymaniem higieny nie ma problemu.
    Taka bateria to dobry patent do miejsc publicznych ale montaż jej w domu
    moim zdaniem niczemu nie służy(no chyba że znajomym się chcemy pochwalić że
    u nas w łazience to takie cuda mamy jak w w WC w Kauflandzie;)).
    Ale oczywiście każdy robi tak jak chce/lubi.
    No i podstawowa wada dyskwalifikujaca taki gadżet to jego cena.
    Ale to dla niektórych jest zaleta.
    Znam ludzi(na szczęśćie nie sa to mioi bliscy znajomi) którzy wyposazając
    dom kierowali się cena urzadzeń i armatury. I teraz swoim znajomym
    wuymieniaja bez przerwy: pralkę kupilismy za 8tys, lodówke za 11ty, baterie
    po 1500zł itp. A suma sumarum ich dom i wyposażenie wygląda strasznie
    kiczowato. Ale to ich sprawa.
    Ja uważam że powinno się kupować rzeczy ładne i praktyczne a nie drogie i
    firmowe.

    Krzysiek