  • Data: 2011-02-02 12:34:21
    Temat: Re: Bateria z głowicami kulowymi?
    Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...com> napisał w wiadomości
    news:iib5lj$2b5$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Krzysztof L" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A może autor wątku ma gazowy przepływowy ogrzewacz wody ? Wtedy baterię
    > termostatyczną może sobie włożyć w buty - będzie wyższy. Kilkaset złotych
    > za baterię termostatyczną vs 20-30 zł za dwie głowice ceramiczne nie
    > wydaje się być kuszące

    Tak właśnie jest. Musi być w miarę stały przepływ wody, termostaty odpadają.
    Kiedy sąsiedzi nade mną spuszczają wodę swoją przyciskową "Niagarą", wtedy
    gaz gaśnie i muszę zakręcić wodę. Odczekać i proces odpalania zacząć od
    nowa. Przepływ wody - po kilku sekundach iskra - po kilku pojawia się
    pierwszy płomień - startuje palnik i czekam, aż rozgrzeje się wymiennik. W
    czasie kąpieli pod natryskiem to jest naprawdę wkurzające. Czasem w czasie
    korzystania robią mi to dwa razy, czasem raz, a czasem mi się udaje. :-)
    jagr