  • Data: 2009-02-15 18:15:26
    Temat: Re: Baterie Deante - opinie
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > Co możecie powiedzieć o bateriach firmy Deante? Ktoś ma, używa? Jak się
    > sprawują? Cenę mają całkiem niezłą.
    >
    > Mam na oku baterie Valeo:
    > http://deante.pl/baterie_lazienkowe_jednouchwytowe_t
    radycyjne_valeo.xhtml

    > Na allegro ceny ok. 200 zł.

    Witam,
    Mam Deante w obecnym mieszkaniu. Kupiłem je 5 lat temu, a że mieszkanie
    miało być tymczasowe, szukałem czegoś taniego. O dziwo, mimo niewymieniania
    i nieczyszczenia sitek w bateriach, twardej wodzie, baterie do dziś działają
    bardzo dobrze. Mieszacze chodzą bardzo lekko. Zniszczył się tylko wąż od
    prysznica i sitko słuchawki zaszło kamieniem. Kupiona równolegle bateria
    zlewozmywakowa zdechła ze 3 lata temu. Firmówka to nie była ale 380zł (przed
    przeceną) kosztowała. No i ceramiczną wkładkę miała (rozkręcałem ją i
    czysciłem chyba z 3 razy zanim poszła w kubeł).
    Baterie deante kupowałem w leroy merlin, serii nie znam.
    Do domu, który obecnie wykańczam kupię Hansa lub Grohe (lub jedno i drugie).

    --
    Bartek