  • Data: 2012-11-24 11:06:50
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k8nnqa$3bg$1@node1.news.atman.pl...

    > Od jakiś 20 lat.

    Elastyczny w sensie podatny na zmiany. To powiem Ci, ze rynek pracy tak
    elastyczny nie jest i nie bedzie tym bardziej i wiecej ludzi bedzie
    pracowalo na umowy o prace, bo odprawy, okres wypowiedzenia, zwiazki
    zawodowe itp.

    > Dlaczego nagle piszesz o całym kraju. To już nie jest problem lokalny?
    > Przecież to lokalny pracodawca znajduje tanich pracowników. Gdyby ich nie
    > znalazł LOKALNIE to musiałby lokalnie podnieść pensje. Tak to działa.

    Toz posluguje sie wskaznikiem w skali makro. Wiadomo, ze dla kazdej wsi
    wskaznik bezrobocia bedzie inny i mam o tym pisac? Przeciez to ponizej
    poziomu dyskusji. Gdzies dwie baby z kola gospodyn wiejskich bedzie moglo
    sie dogadac, a gdzie indziej w 100 tysiecznym miescie 20 tysiecy ludzi
    raczej sie nie dogada.

    > Skoro zadziałało w XIX wieku gdy bezrobocie sięgało 50%, a ludzie byli
    > całkowicie zależni od pracodawcy (żłobki, szkoły i osiedla mieszkaniowe
    > często należały do pracodawcy) to tym bardziej jest to realizowalne
    > obecnie.

    Jaka znowu rewolucja....

    > W czasie pokoju tą rurą płynie tańsze paliwo do europy zachodnie, a w
    > czasie konfliktu, lepiej by na to paliwo było jak najmniejsze
    > zapotrzebowanie.
    > Ps. To nie mój pogląd tylko UE.

    OK. Pierdoly w takim razie, jak zwykle.

    > Ale nie o tym była mowa. Mowa była o tym czy gdzieś może być tańsze niż
    > akcyza.

    Z tym "razy" to troche pojechalem prawde mowiac. Ale dajmy juz temu spokoj
    skoro tylko o to Ci chodzilo.

    > A co tu jest do wierzenia, albo nie wierzenia? Wpływy z akcyzy trafiają do
    > lokalnych budżetów a nie do centralnego więc unia w żaden sposób nie
    > korzysta na tej akcyzie. Co innego VAT - z niego cześć kasy płynie do
    > budżetu centralnego.

    Czytalem ostatnio przemyslenia na temat wysokich podatkow w paliwie w
    krajach UE. Moze ktos w koncu cos zauwazy. Prawdopodobnie ten temat bedzie
    musial pojawic sie na salonach, bo trudno zaklinac rzeczywistosc.

    Pozdro.. TK