  • Data: 2010-01-28 17:00:34
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjs6fh$ppr$1@news.onet.pl...

    > Kanalizacja biegnie dość głęboko, a po wykonaniu prac muszą działkę
    > doprowadzić do pierwotnego stanu, dodatkowo wypłacając odszkodowanie za
    > zniszczoną zieleń, ogrodzenia i inne obiekty. Są to całkiem przyzwoite
    > pieniądze. Niektórzy za te odszkodowania postawili nowe ogrodzenia.

    U nas kolektor 110cm w drodze ma być 3m pod ziemią.
    Napewno przywracają ale jak widzę nieraz na mieście ten "stan pierwotny" to
    mam wątpliwości.
    Jeżeli w grę wchodzą tak głębokie wykopy to jest to do przewalenia masa
    ziemi.
    Szkoda mi trawnika bo już ładnie wygląda. Regularne odchwaszczany i
    strzyżony. Zaproponowałem że jeśli już to może ten zygzak niech będzie przed
    ogrodzeniem. W końcu tam jest pas mojej ziemi szeroki na 3 metry aż do
    drogi i trawnik tam jest taki sobie zwyczajny.
    No to łaskawie zaznaczył linią przerywaną wspominając że może to być pas
    drogowy a pasie drogowym wzdłużnie nie prowadzi się przyłączy . Czy pas
    drogowy może znajdować się na moim gruncie? Przecież te 3m to moje. Nie ma
    nic w księgach wieczystych że ktoś ma do tego prawo jeszcze.

    > Nie mogą, ale zapewne poinformują sąsiadów, że to dzięki Tobie inwestycja
    > za unijne pieniądze przesunie się w czasie o nastepne 2 lata, ze względu
    > na zmianę projektu ;)

    Nie no chodzi tylko o przesunięcie studzienki kolektora od sąsiada bliżej
    mnie.

    > U mnie jak robili to robili przy granicy działek lub wzdłuż rowów
    > melioracyjnych, a studzienki znajdują się na terenach posesji we
    > wskazanych przez właścicieli posesji miejscach. U mnie jest to odległość
    > ok. 1m od ogrodzenia.

    Pierwsza studzienka w projekcie widzę ma być w drodze.
    Każde załamanie to kolejna studzienka a ostatnia obowiązkowa tuż przed
    domem.
    Wychodzi że u mnie na mojej posesji będą 3 studzienki bo przyłącz to taka
    zetka będzie. Czwarta to kolektor.

    Marek