  • Data: 2010-01-28 21:30:03
    Temat: Re: Będzie kanalizacja!
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hjrof1$8gq$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Od lat są obietnice, czasem ktoś przyszedł i pokazał projekt, zapytał o
    > uwagi, notował i kreślił. Co wybory to zebranie i kiełbasa wyborcza -
    > kanalizacja.

    Gratuluje, ja dokonalem podlaczenia w sierpniu zeszlego roku. Koszt
    przykanalika ze studzienka rewizyjna 1800zl plus 150zl dla kopaczy by
    podlaczyli od razu calosc. Szambo mnie minelo na szczescie.
    Co do studzienek, w drodze byly jak na projekcie, ale wczesniej uzgadniano
    ze mna gdzie chce miec wyjscie do kanalizy. Studzienke na dzialce
    uzgadnialem w czasie kopania, byla mniej wiecej zgodnie z projektem.

    Pozdro.. TK