  • Data: 2010-03-08 12:12:59
    Temat: Re: Beton i olej jadalny
    Od: Rick <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rick <r...@...pl> wrote:

    > Moi 'miszczowie' mają wylewać czapki na kominach. Oprócz oczywistego materiału na
    beton zażyczyli sobie 3 litry oleju jadalnego. Chcą tym olejem smarować szalunek aby
    później łatwo go odbić. Twierdzą, że czapka jest stosunkowo cienka i łatwo ją
    uszkodzić przy odbijaniu szalunku. Dla mnie olej to tylko do frytek i z pewnym
    niedowierzaniem podchodzę do tego pomysłu. Czy powinienem się obawiać tego
    rozwiązania i kategorycznie zabronić stosowania oleju? Jakie są inne metody separacji
    szalunku, folia?
    > Pozdrawiam.
    >
    > Rick

    Dziękuję wszystkim, którzy rzeczowo wypowiedzieli się w tej kwestii. Zwracam również
    honor moim mistrzom.
    Pozdr.
    Rick