  • Data: 2011-05-24 11:38:30
    Temat: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 13:19, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Dokładnie to napisałem. Pręty by opadły i wtedy było by je widać :) A
    > skoro widać zbrojenie to znaczy że jest źle ułożone bo widać go być nie
    > powinno.

    Ale nie wiesz co jest dookola pretow. Moze sa pustki powietrzne? To ze
    nie widac pretow nie znaczy ze odrazu to jest poprawnie zrobione..
    Fakt - przed korozja jest zabezpieczone :) Ale zeby wytrzymalosciowo
    bylo OK to beton powinien scisle dolegac do tych pretow. Dlatego
    najlepiej podlozyc pod prety dystanse (mysmy kladli wybrane w miare
    plaskie takie 2cm kamienie ze zwiru) i uzyc wibratora. Wtedy mamy
    pewnosc ze beton otuli dokladnie prety. Takie podkladanie trwa
    naprawde pare minut. Trzeba uzyc malego "lomu" do podwazania pretow
    (mozna stac na zbrojeniu i bez problemu je podkladac :)
    pozdr.

    --
    Adam