  • Data: 2011-05-24 11:33:53
    Temat: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    news:op.vvzgeuwb4limig@sioux...
    >Dnia 24-05-2011 o 13:10:35 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):
    >To jest bardziej metoda wygładzania powierzchni betonu niż jego wibrowania
    >:) Widziałeś co się dzieje z betonem w trakcie wibrowania prawda? Niczym
    >się tego tak nie zrobi.. Nigdy bym się nie zgodził na wylewanie jakiegoś
    >ważnego elementu konstrukcyjnego (typu podciąg) bez wibratora.

    E tam przesada. Może jakies mosty wiadukty czy drapacze chmur to tak, ale w
    domach jednorodzinnych spokojnie bez wibrowania wylewane stropy słupy itp
    stoja. U mnie tez stropu nie wibrowali bo ja wtedy nawet nie wiedziałem że
    istnieje coś takiego jak wibrator. dopiero na grupie później o tym
    doczytałem. A jak szalunki zdjeli to strop ladny równy bez wrzerów itp. To
    samo w słupach- jak z weza chlupneli beton w szalunki kartonowe to samo się
    zawibrowało, szalunek zdjełem i powierzchnia gładka jak dupa niemowlaka.
    Przy drugim domu pewni dla swiętego spokoju nakażę zawibrowac bo problem to
    zaden a wiedząc że sa wibratory do betonu mógłbym niespokojnie spać gdybym
    nie kazał ich użyc;))
    A dom moich rodziców w 68 roku ojciec mówił ze z dziadkiem cement z piachem
    grabiami mieszali, wibratora nie mieli do fundamentów kamienie wrzucali(a
    teraz to karygodny bład przeciez) Pomimo tego chałupa stoi.

    Krzysiek