  • Data: 2011-05-27 10:14:26
    Temat: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-05-2011 o 22:50:29 Adam <a...@g...com> napisał(a):

    > Czyli wywaliles kompletnie niepotrzebnie 320 pln :) Spokojnie kamienie
    > ze zwiru ktory zawsze sie gdzies wala (u mnie zostalo troche po
    > drenazu) "robia" to samo. I tez mozna spoko wibrowac bez obaw :)

    hmm.. czy nie potrzebnie.. polemizowałbym.. nie dodałem, że mam ściany
    piwniczne wylewane z betonu w systemowym szalunku (Peri) - dużo łatwiej
    było mi stosować gotowe betonowe dystanse niż wiązać jakieś kamienie i
    dbać o to by z jednej strony było 2cm otuliny a z drugiej 3cm. Betonowe
    beleczki może kupiłem niepotrzebnie.. ale jestem pedantycznej natury i
    kamienie by mnie raziły w oczy :) Dobre samopoczucie też ma swoją cenę :)

    --
    PZDR
    Shaman