  • 1. Data: 2011-05-24 05:13:58
    Temat: Re: Beton z betoniarki -kilka pytań
    Od: s...@v...pl

    możliwość

    betoniarki

    > A pompa też nie sięgnie? Z tego co pamiętam to pompa która u mnie była,

    > miała 18 metrów zasięgu, a to chyba była najmniejsza jaka mieli.

    > Jeśli się już zdecydujesz na samodzielne wykonanie, to tak jak już napisano:

    > dobre kruszywo, odpowiednie proporcje i pamiętaj o zabezpieczeniu przed zbyt

    > szybkim wysychaniem.

    Strop będzie nowy na starym (stary jako szalunek), mam 80 metrów stromego
    podjazdu, dom jest na górce, tak jak mówiłem grucha odpada.
    pomysł z suchą mieszanką kupioną w betoniarni jest chyba najlepszy, traktorem to
    wywiozę bez problemu.płyta nie będzie grubsza niż 10-12 cm.

  • 2. Data: 2011-05-24 05:54:34
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

[...]

    Ja miałem kiedyś taką robotę - najlepszym wyjściem było kupienie właśnie
    suchego betonu i transport przyczepką. Potem wciąganie suchego wiaderkami
    bloczkiem, betoniarka już na piętrze, tam mieszanie z wodą, wyrzucenie to
    taczki i wyładowanie na strop. Zdecydowanie lepiej transportować w pionie
    suche niż mokre.

  • 3. Data: 2011-05-24 06:53:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    > pomysł z suchą mieszanką kupioną w betoniarni jest chyba najlepszy,
    > traktorem to
    > wywiozę bez problemu.płyta nie będzie grubsza niż 10-12 cm.

    Podjedż do lokalnego producenta bloczków betonowych. Sprzedadzą tobie
    półsuchy beton wrzuca Tobie na przyczepę, przywieziesz wrzucisz na strop i
    będzie ok.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-05-24 18:14:26
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-05-24 07:54, William Bonawentura pisze:

> [...]
    > traktorem to
    > wywiozę bez problemu.płyta nie będzie grubsza niż 10-12 cm.

    Nie wiem gdzie w okolicach kraka budujesz ale może Ci spasuje...
    Dobry beton - suchą mieszankę robi betoniarnia w Krzeszowicach.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...