  • 1. Data: 2011-05-23 15:22:09
    Temat: kafle czy deski w salonie
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Witam

    Mam dylemat czy robić kafle z polyskiem czy matowe w kuchni i salonie(
    kuchnia otwarta na salon) czy tez na przestrzeni kuchennej dać kafle razem z
    przedpokojem, a w czesci salonowej dać deski w kolorze takim jaky szaro
    białym

    Zachciało mi sie w kolorze białym bo naoglądałem sie katalogów :-) Ale wiem,
    ze deski sa dużo cieplejsze....

    Przerabiał ktoś ten temat i ma jakies rady, sugestie ? Salon z kuchnia
    jakies 25 m2

  • 2. Data: 2011-05-23 15:44:18
    Temat: Re: kafle czy deski w salonie
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 23 Maj, 17:22, "LUKAS" <q...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ze deski sa dużo cieplejsze....
    >
    > Przerabiał ktoś ten temat i ma jakies rady, sugestie ? Salon z kuchnia

    Rób jak ci sie podoba :)

    A powaznie to zakladam ze masz na mysli podloge. Ja bym dal matowe.
    Deski na podlodze w kuchni nie sa dobrym pomyslem. Ale mozna dac je w
    jadalni.

  • 3. Data: 2011-05-23 21:00:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ptoki wrote:

    > Rób jak ci sie podoba :)
    >
    > A powaznie to zakladam ze masz na mysli podloge. Ja bym dal matowe.
    > Deski na podlodze w kuchni nie sa dobrym pomyslem. Ale mozna dac je w
    > jadalni.

    zależy jakie deski...

    olejowana solidna deska w kuchni nie jest jakimś problemem.

  • 4. Data: 2011-05-23 21:44:52
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zachciało mi sie w kolorze białym bo naoglądałem sie katalogów :-)

    Wiesz... rób, jak chcesz, ale pamiętaj, że wnętrza z katalogów są do
    wyglądania, do mieszkania nadają się różnie.
    I ta twoja podłoga jest tego bardzo dobrym przykładem. Białe płytki, jeszcze
    błyszczące, może jeszcze biała fuga... wiesz, ile czasu będziesz spędzał
    przy takiej podłodze z mopem w ręku? I jak pomimo to będzie ta podłoga
    wyglądać za jakiś czas, zwłaszcza z białymi fugami?

    > ze deski sa dużo cieplejsze....

    No są. I cieplejsze i przyjemniejsze w kontakcie. A gres/terakotę połóż w
    kuchni. Ta przeciez będzie jakoś optycznie wydzielona, więc czemu tego
    wydzielenia nie podkreślić też inną podłogą?

    J.

  • 5. Data: 2011-05-24 07:53:44
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 23 Maj, 23:00, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > zależy jakie deski...
    >
    > olejowana solidna deska w kuchni nie jest jakimś problemem.

    Ujme to tak:
    Jak ktos dba o czystosc, ma na to czas/jest przyzwyczajony to nawet
    lakierowany parkiet jest ok.
    Ale jak ktos nie lubi myslec o wszystkim to lepsze sa kafelki. Byle
    sie szybko nie przecierały. Wtedy co by sie nie działo wystarczy
    przetrzeć mopem i zapomnieć. Nie ma problemu z łączeniami, wodą,
    tłuszczem itp...

  • 6. Data: 2011-05-24 07:59:25
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 23-05-2011 o 23:44:52 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > spędzał przy takiej podłodze z mopem w ręku? I jak pomimo to będzie ta
    > podłoga wyglądać za jakiś czas, zwłaszcza z białymi fugami?

    Fugi obojętnie jakie by nie były zawsze po pewnym czasie zmieniają kolor
    na czarny :).

    --
    PZDR
    Shaman