  • Data: 2011-08-15 15:02:42
    Temat: Re: Betonowy dom
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 09:08:06 +0200, Amir napisał(a):

    > Niedaloko mnie budują dom z betonu, na autach reklama "Dom w 7 dni"
    > ciekawa konstrukcja ale jakie ma wady?
    >
    > Sciany stawiali z płyt, na łączeniach nie będzie pękać?
    >
    > Jakie wady widzicie a jakie zalety?

    Wada - drogo. I faktycznie może się kojarzyć z wielką płytą ;)
    Wszelkie zmiany później... współczuję kucia tych ścian. Ciężki sprzęt,
    rękawy wysoko i dużo cierpliwości.

    Zaleta - szybko i *teoretycznie* ściany będą proste i dokładnie wykonane,
    bo wszystko z formy i pod kontrolą w fabryce. Choć na zdjęciu ściany wydają
    się mieć uskok pomiędzy sobą.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl