  • 1. Data: 2011-08-12 07:08:06
    Temat: Betonowy dom
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Niedaloko mnie budują dom z betonu, na autach reklama "Dom w 7 dni"
    ciekawa konstrukcja ale jakie ma wady?

    Sciany stawiali z płyt, na łączeniach nie będzie pękać?

    Jakie wady widzicie a jakie zalety?

    http://tnij.org/betonowyd

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-08-12 07:11:24
    Temat: Re: Betonowy dom
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2011 09:08, Amir pisze:
> [...]
    > ciekawa konstrukcja ale jakie ma wady?
    >
    > Sciany stawiali z płyt, na łączeniach nie będzie pękać?

    Ooo! Wielka płyta wraca? ;)

    A jak robią te łączenia?

  • 3. Data: 2011-08-12 07:28:42
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Jakie wady widzicie a jakie zalety?

    Zalety - ściana solidna, możesz powiesić szafki na niedużych kołkach...

    Wady - ciężej będzie np. zrobić w takiej ścianie otwory pod
    puszki na kontakty dla instalacji elektrycznej...

    No i jak spaprają warstwę ocieplenia, to przemarzać będzie solidnie.

    Ale ogólnie ok, jeszcze jakby dach wylali,to już w ogole byłoby
    to marzenie kikiego ;)

  • 4. Data: 2011-08-15 15:02:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 09:08:06 +0200, Amir napisał(a):

    > Niedaloko mnie budują dom z betonu, na autach reklama "Dom w 7 dni"
    > ciekawa konstrukcja ale jakie ma wady?
    >
    > Sciany stawiali z płyt, na łączeniach nie będzie pękać?
    >
    > Jakie wady widzicie a jakie zalety?

    Wada - drogo. I faktycznie może się kojarzyć z wielką płytą ;)
    Wszelkie zmiany później... współczuję kucia tych ścian. Ciężki sprzęt,
    rękawy wysoko i dużo cierpliwości.

    Zaleta - szybko i *teoretycznie* ściany będą proste i dokładnie wykonane,
    bo wszystko z formy i pod kontrolą w fabryce. Choć na zdjęciu ściany wydają
    się mieć uskok pomiędzy sobą.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl