  • Data: 2010-12-22 08:48:09
    Temat: Re: Bezstopniowy sterownik do pieca akumulacyjnego
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dmuchawy są niesłyszalne w odległości kilku metrów.
    > Raczej chciałbym je przyspieszyć żeby szybciej oddawały ciepło w
    > początkowej fazie. Obecnie żeby mieć komfort, to niestety trzeba
    > odpowiednio wcześniej przewidzieć rozpoczęcie grzania.

    sam stosuję ogrzewanie akumulacyjne
    ale akumulatorem jest płyta podłogowa
    a ciepło dostarczane jest przez wodę
    którą mogę grzać prądem, węglem, drewnem,
    a w przyszłości czym zechcę....

    w twoim przypadku, Ci nic nie doradzę...
    dokonałeś takiego a nie innego wyboru sposobu ogrzewania
    z tego co pamiętam liczyłeś tylko koszt inwestycji i samego ogrzewania,
    nie analizowałeś tego problemu za bardzo przed podjęciem decyzji

    każde rozwiązanie ma plusy dodatnie i plusy ujemne...
    teraz sam już wiesz które są które...