eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-27 10:38:31
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, November 27, 2013 10:27:48 AM UTC+1, uzytkownik wrote:

    > To taniej to są tylko i wyłącznie Twoje pobożne życzenia. Będziesz pluł
    > sobie w brodę, kiedy pompa zacznie się psuć, a z całą pewnością 30 lat
    > to ona nie "pociągnie".

    Ciekawie czy Skandynawowie, Niemiaszki i cała reszta która używa
    pomp ciepła od kilkudziesięciu lat, też pluje sobie w brodę?
    Jakoś nie wydaje mi się, a spore grono germańców których poznałem
    tu i ówdzie, nic innego niż pompa ciepła w chałupie nie montuje.

    Ale rozumiem, że ktoś kto żyje z kotłów, musi na pompy ciepła pluć :]

    L.