eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-11-27 12:23:46
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ciekawie czy Skandynawowie, Niemiaszki i cała reszta która używa
    >pomp ciepła od kilkudziesięciu lat, też pluje sobie w brodę?
    >Jakoś nie wydaje mi się, a spore grono germańców których poznałem
    >tu i ówdzie, nic innego niż pompa ciepła w chałupie nie montuje.

    Do kogo Ty nasz porównujesz ?

    Niemcy , Skandynawowie mają kilka razy (kilkanaście razy) wyższy poziom
    zarobków i dużo wyższą "stopę życiową" ...

    Sądzę że gdyby wszyscy Polacy zarabiali nie mniej niż 10tys zł na miesiąc
    sądzę że tych co palą w kotłach by nie było.
    Sądzę że KAŻDY zamiast palić w kotle wolałby grzać dom gazem czy nawet
    prądem ...

    To chodzi głównie o poziom zamożności ...