eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Date: Mon, 02 Dec 2013 13:06:15 +0100
    <l78d2f$i3t$1@dont-email.me> <l79ll1$jo1$1@speranza.aioe.org>
    <l79mbc$2r9$1@dont-email.me> <l79no1$1au$2@usenet.news.interia.pl>
    <l79o4v$am9$1@dont-email.me> <l79oim$3ag$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79p8r$h0r$1@dont-email.me> <l79ppi$5v3$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79q7h$ljf$1@dont-email.me> <l79qm6$7vp$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79rdd$r4e$1@dont-email.me> <l79tae$dme$1@usenet.news.interia.pl>
    <l79u67$950$1@dont-email.me> <l79v44$hre$1@usenet.news.interia.pl>
    <l7a0ga$kps$1@dont-email.me> <l7a4c4$ts7$1@usenet.news.interia.pl>

    On 2013-11-29 14:21, Maniek4 wrote:
    > To, ze nie zastanawiam sie skad pochodzi zarcie i wg. jakich norm jest
    > przygotowywane uwazam za obowiazek panstwa. Takie dzialanie nie powoduje
    > niebotycznych kosztow i nie czuje, ze panstwo w ten sposob cos mi
    > zabiera, czy za bardzo wkracza.

    Ty nie czujesz być może, inni nieźle zarabiający także nie.
    Gorzej z biednymi... emerytami...
    "Troskliwi" socjaliści swoim działaniem powodują, że właśnie ta grupa
    społeczeństwa cierpi na tym najbardziej.
    Urzędy zajmują się całą masą zbędnych rzeczy, do tego robią to z fatalną
    skutecznością - same w sobie generują spore koszty.
    Nic to jednak w porównaniu z tym, że ustawy dot. "bezpieczeństwa" hamują
    gospodarkę - tu jest największy problem.

    > Co do palenia w knajpach... Prawde mowiac trudno to pogodzic. Jakby sie
    > nie robilo to ktos bedzie niezadowolony. Trudno, trzeba cos wybrac i
    > opowiedziec po ktorejs ze stron.

    Wiesz... piszemy o paleniu ale tak naprawdę nie chodzi o palenie ale o
    sam fakt, że prawo może tego zakazać w prywatnym lokalu.
    Zupełnie niezrozumiałe jest przy tym dlaczego jeszcze nie zakazano
    spożywania w nich alkoholu! Przecież każdy jeszcze nie-alkoholik może
    wejść i się wciągnąć! Co tam fajki... to jest dopiero trucizna.

    > No oczywiscie, ze tak. Nie mozesz jednak wszystkiego przerzucic na
    > obywateli. Jakiegos minimum bezpieczenstwa mozemy oczekiwac.

    Co to znaczy "wszystkiego"???
    Nie pisz proszę na poziomie "M."

    "Wolność nie może być absolutna, żyjemy bowiem w społeczeństwie
    powiązanym mnóstwem współzależności i pewne ograniczenia wolności są
    konieczne, aby uniknąć innych ograniczeń, jeszcze gorszych. Jednakże już
    dawno przekroczony został naprawdę niezbędny zakres tych ograniczeń.
    Naglącą potrzebą dnia jest więc ich eliminacja, a nie dalsze mnożenie."
    M. Friedmann

    Dosyć groteskowe jest to, że MF pisał to w czasach, w których wolności
    było jednak więcej niż dziś.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info