eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe. › Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
  • Data: 2013-12-02 15:31:36
    Temat: Re: Bida teraz będzie mniejsza o połowe, idzie nowe dziadu idzie nowe.
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-02 15:15, Maniek4 wrote:

    > No ale to Ty troche nie rozumiesz, ze prywatny lokal to nie to samo co
    > lokal z przeznaczeniem. Nikt Ci nie broni bawic sie ze znajomymi w Twoim
    > prywatnym lokalu jak chcesz. Ale prowadzac knajpe musisz spelnic jakies
    > wymagania. Tak jak na prywatnych dyskotekach, prywatnych hotelach,
    > prywatnych basenach, czy prywatnych lotniskach. Mozesz tam sobie robic
    > co chcesz, ale jak ma to byc interes to musisz zapewnic przychodzacym
    > bezpieczenstwo i dobre samopoczucie. Nie chcesz to mozesz zajac sie
    > czyms innym.

    Ja rozumiem Twoje pojęcie swobody gospodarczej.
    Jest ono jednak odległe o całe mile od mojego.
    Wg. mnie po prostu ingerowanie w takie rzeczy (ogólnie stawianie tylu
    warunków do spełnienia) przez rząd jest niedopuszczalne.
    To właśnie jest powód bezrobocia, marnych zarobków, emigracji młodych itp.
    Ludzie, jak czytam, sami jednak tego chcą.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info