eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domBiedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. › Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
  • Data: 2010-12-22 18:07:27
    Temat: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ormianin <o...@c...epf.pl> napisał(a):

    >Moja babcia jeszcze 20 lat temu tez tak mowila, bedac okazem zdrowia,
    >opowiadala jak to w mlodosci pod pompa (studnia) zima pranie robila, a
    >zimno ja hartuje, szczegolnie jak sie slabo ubiera... dzis ma gosciec,
    >powykrecane rece z reumatyzmu i jezdzi na wozku bo wysiadly jej stawy...
    >jej kuzynka w nieco starszym wieku mieszka w Brisbane w Australii od
    >50-tych lat, tam nie ma zim, za to przez caly rok jest cieplo, wrecz
    >goraco, upalnie. Ona nie ma problemów ze zdrowiem, dzis ma lat 80 i jezdzi
    >na rowerze, uprawia sporty jest w pelni sprawna, bylem tam rok temu, w
> [...]

    to sa przyklady nie dowod

    bo gdyby wziac za wzor to co napisales to by oznaczalo, ze wszyscy ktorzy zyja w
    zimnym
    beda chorzy a ci z cieplego nie beda mieli problemow, co jest oczywista
    nadintepretacja
    i pochopnie wyciagnietym wnioskiem

    u mnie w rodzinie maja po 60-70 i nie narzekaja na reumatyzm
    jak masz silne geny to nawt palenie i picie cie nie zabije (vide Churchill)
    a jak jestes slaby genetycznie to zalapiesz raka chocbys nie wiem
    jak sie ubieral :)