eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domBiedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. › Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    From: Ormianin <o...@c...epf.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas
    obciachem jest temperatura poniżej 23.
    Date: Thu, 23 Dec 2010 11:02:23 +0100
    <4d0b192b$0$22807$65785112@news.neostrada.pl> <ief6pf$d4l$1@news.onet.pl>
    <iefbqq$6d3$2@news.vectranet.pl>
    <4d0b3d89$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0b66c7$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0b687d$0$21007$65785112@news.neostrada.pl>
    <ieguli$a0b$1@news.vectranet.pl>
    <4d0c000c$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@p...googlegroups.com>
    <1d99szwno1gh0.1h1cq0g0lc8i9$.dlg@40tude.net>
    <4...@v...googlegroups.com>
    <yhghyk21zng8.c827bhfyiw2w$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...googlegroups.com>
    <ietbab$7e5$1@news.onet.pl>

    Wed, 22 Dec 2010 18:08:25 +0100, na pl.misc.budowanie,pl.rec.dom, Paweł
    Hadam napisał(a):

    > Hehehe, ja zamawiając colę bez lodu w lutym w Seattle dowiedziałem się,
    > że to nie cywilizowane. :)

    Macie problem, ja zazwyczaj unikalem wszelkiej masci MCDonalds czy inny
    burger, bo mi to zarcie nie lezy, kupuje jedzenie tylko w Wal-Mart Stores
    bo najtaniej i zawsze znajde tam cos dobrego dla kazdego. Ale jak chcecie
    zywic sie zdrowo to tylko nalezy kupowac organic foot po kilka dolców
    wiecej za produkt :) W kazdym wiekszym miescie na wschodnim wyberzezu jest
    siec USDA Organic, gdzie kupicie naturalne soki bez lodu, a nie ta
    chemiczna i modna cola ligth...
    Obecnie przebywam co jakis czas w Anchorage na Alasce (mam tam prace) i tam
    sa zupelnie inne zwyczaje. Anchorage nie jest wcale zimnym miejscem jak
    mogloby sie wydawac, klimat tam jest taki jak pd Norwegii, albo Szkocji, to
    bardzo deszczowe miejsce, lato czy zima, pada... Ludzie zazwyczaj chodza
    cieplo ubrani, zima nie jest duzo sniegu, ale sa okropne porywiste wiatry
    od oceanu, tam dzieci ubieraja w kombinezony narciarskie i w czapy i
    szaliki na styl inuicki, slabiej ubieraja sie tylko miejscowi Indianie,
    Inuici i Eskimisi, oraz Chinczycy (Azjaci), ale to ze wzgledu na ich tusze
    (sa to dosc kurpuletni ludzie) oni sa wychowani w zimnym klimacie i
    dostosowani do jego warunków.
    Amerykanie (a bylem tylko w Kaliforni, Oregon - miasto Portland i
    Anchorage w Alasce) lubie sie przegrzewac w domach, maja zazwyczaj w
    salonie dobre 25 stopni ciepla i wiecej, wszedzie modne sa kominki
    (otwarte) oraz ogrzewanie podlogowe. Nie spotkalem sie nigdy z sytuacja aby
    ktos mial nizsza temperature w domu niz 25 stopni, oprocz sypialni gdzie
    jest zdecydowanie chlodniej, te ich tekturowe domy sa dosyc cieple w
    odroznieniu od naszych ceglano-betonowych.