  • Data: 2009-12-17 21:08:19
    Temat: Re: Biedne ptaszki
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dziadek" <v...@l...pl> wrote in message
    news:4b2a998f$1@news.home.net.pl...
    > W artykule news:hge5bh$1se$1@atlantis.news.neostrada.pl,

    > Mój balkonowy karmnik zdominowały gołębie i wyjadają wszystko jak leci
    > odganiając biedne sikorki. Wiem, wiem dla nich należy przygotować "coś na
    > wisząco" i jutro to zrobię.
    > Aha gołębie nic sobie nie robią z pieniącego się za drzwiami balkonu
    mojego
    > kocura :-D
    > --
    > Pozdrawiam ciepło,
    > Dziadek

    Ja użyłem szprychy rowerowej - koniec mocując we wnece okna dwoma
    wkrętami na kołkach, dzięki czemu nie siądzie na niej ani wrona, ani inne
    ptaszysko, cienka i sprężysta, za to sikory, dzięcioły karmią się bez
    przeszkód.
    Kiedyś byłem świadkiem uderzenia sokoła na karmnik z sikorami - stąd ta
    szprycha - mają szansę uciec...