  • Data: 2021-12-04 00:56:18
    Temat: Re: Blackout
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 4 December 2021 at 00:47:27 UTC+1, PiteR wrote:
    > in <news:ab7a62dc-a297-4d18...@googlegroups.com>
    > ale milionom nic się nie stało.
    >
    > Można wziąć dwie tabletki które wejda w interakcję i przekręcić się.
    > Albo zapomnieć się i napić po tabletce.
    >
    > Trzeba zrozumieć, że życie jest szalenie niebezpieczne.
    > Jeszcze nikt nie wyszedł z niego żywy. Pompa staje, 6 minut i dobranoc.
    > Defaultowo jest "o udało się jeszcze jeden dzień" a nie "należy się jak
    > psu zupa"
    >
    > Tyle rzeczy może pójść nie tak w tym mega skomplikowanym organizmie.
    > Aż dziw że to działa latami pomimo że ludzie piją i palą.

> [...]
    wszystko cacy, ale oni nie zmarli po zaszczepieniu,
    tylko w wyniku zaszczepienia, jako skutek uboczny reakcji niepożądanej,

    a to robi różnicę, gdy Zenek zachęca do szczepień , wyrywa z tego miliardy, a żadnej
    odpowiedzialności nie przyjmuje za to że umrą po zaszczepieniu , od szczepionki

    a powinien każdej rodzinie zmarlego płacic po 10 milionów $$$
    to by ,mu się biznes przestał opłacać

    16.000 x 10 mln = 160 mld $ odszkodowań

    i Zenek by poszedł z torbami, zbierac puszki po smietnikach