eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBlok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic? › Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    From: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Blok, szyb w łazience, wwiewa powietrze do srodka - co zrobic?
    Date: Sat, 23 Oct 2010 20:29:03 +0200

    > Z tego co sie orientuje, to chyba dziele, bo jak kiedys tam mi jakis kamien
    > spadl, to lecial i lecial....

    Hmm, przedziwne. Kominiarz mnie zapewniał że zawsze mieszkańcy ostatnich
    pięter mają kanały na wyłączność. A może to przedłużenie w dół to do
    wyczystki w piwnicy?

    > To jaki to ma sens?

    W skrócie: jak się kąpię i junkers się pali to spaliny mi ciągnie w
    komin a nie na łazienkę ;)
    W detalach: mam dwa kanały + komin. Zamykam kanał w kuchni (skubany
    zasysa za mocno), otwieram szerzej nawiewniki i jak się odpali junkers
    to po chwili mam prawidłowy ciąg komina. Nieźle prawda ;)

    > Ze spoldzielniami to nie takie proste, niby jak mam to sprawdzic, na dach
    > nie wejde ;)

    Racja, ale zawsze możesz zapytać fachmanów czy ocieplili. Jak nie
    będziesz miał ciągu to brak ocieplenie może być pierwszym tego powodem.