  • Data: 2010-09-20 12:06:13
    Temat: Re: Blokowanie inwestycji
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budyń napisał:

    > bo są dwie drogi budowy przyłącza (przynajmniej energetycznego)
    > -projekt+zgłoszenie w starostwie a druga której nie stosowalem po prostu
    > wykonanie takiegoż na podstwie wp (chyba na mape trzeba było to naniesc)

    No wlasnie chyba u mnie chodzi raczej o te druga opcje, bo cos mowili,
    ze trzeba to naniesc potem na mapy - odbior geodezyjny, czy jakos tak.

    Mnie jednak chodzi o przylacze wod-kan, bo elektryczne mialem zrobione
    przez ZE i uwalili mi skrzynke na mojej dzialce, gdzie doprowadzili
    zasilanie kablem 4x120 mm i stwierdzili, ze bedzie to punkt dalszej
    rozbudowy sieci. Tu w gestii ZE bylo ponoszenie wszelkich kosztow, a jak
    tylko ponioslem oplate zryczaltowana.