  • Data: 2009-10-30 16:34:39
    Temat: Re: Bloto jak...
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J_K_K pisze:

    > Tam gdzie musiały dojeżdżać auta, było wykorytować
    > i wysypać tłuczniem - była by podbudowa pod drogę
    > i przy okazji ubita.

    No właśnie tu za bardzo nie przewiduję drogi, a poza tym... przed domem
    do drogi i tak będę musiał jeszcze rozkopać, bo przyłącz wok-kan trzeba
    zrobić, ale to na wiosnę, zatem utwardzanie teraz byłoby bez sensu...

    > U mnie tam gdzie nie miało byc drogi, leżał sobie rządek
    > palet jednorazowych po pustakach i innych ;-)

    no tak też zrobiliśmy :-) Chłopaki teraz posuwają po paletach :-), ale
    to dobre tam, gdzie się taczką nie jeździ :-)

    pozdr.
    robercik-us