    From: ark_fx <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Bojler elektryczny
    Date: Mon, 23 Apr 2012 22:13:02 +0200

    No ja to widze tak jak z czajnikiem elektrycznym , mniej wody sie
    szybciej nagrzewa a co za tym idzie krocej chodzi grzałka. A że ( z tego
    co czytam po sieci ) woda tam nagrzewa sie przewaznie do ok 70 stopni
    czyli po pomieszaniu daje troche tej ciepłej wody na podstawowe potrzeby
    . Jeśli trzeba bedzie wiecej to sie napali w piecu.
    Z tego co piszą producenci to te 35-40 litrów nagrzewa w 1,5 h a jesli
    jest dobra izolacja zbiornika ( wszędzie pianka poliuretanowa ) to i
    dogrzewanie nie włącza sie za często.

    Czy ta teorie może ktoś potwierdzić ?

    ps. czyli rozumiem ze z podaniem wody na piętro nie bedzie problemu ?

    może ktoś poleci jakiś konkretny model ? Majster (sprzedawca) od C.O.
    upiera sie nad najlepszością ariston'a regent ... ?