  • Data: 2010-07-05 09:53:50
    Temat: Re: Brakujące 4 cm w kuchni...
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:i0s8po$to1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:i0s7ur$r78$1@news.onet.pl...
    > Szuflad tez troche mam wieksze i mniejsze, natomiast wysuwanych gniazdek
    > to ja nawet nie widzialem. :-)

    To nie wiesz co tracisz;))
    http://www.dacter.pl/powerport.htm

    > Ja mu nie doradzam robienia kuchni za konkretne pieniadze, tu kwota juz
    > padla i moze sie zdziwic, ze finalnie bedzie dwa razy wyzsza. :-)

    Kto pyta nie błądzi. Ja tez będą na etapie kuchni sadziłem że na zamówienie
    indywidualne to kosmiczne pieniadze kosztuje. A okazało się ze nie taki
    diabeł straszny
    W tej branzy straszne przebitki są na robociżnie. Ceny materiałów rzekłbym
    niskie([płyty, blaty)
    Pół roku temu potrzebowałem proste al;e duze biurko dla córki. Ceny u
    wykonawców padały od 500zł w góre.
    Zrobiłem sam. Rozrysowałem poszczególne elementy, w lokalnej hurtowni dla
    stolarzy przycieli mi płyty wg projektu( normalnie licząć za mkw płyty, nic
    nie doliczali za cięcie). Do tego wkręty, prowadnica do szuflady, półka na
    klawiature. Okleili mi jeszcze boki płyty w cenie 1zł za m bieżący.
    Zmontowalem to w domu w godzine czasu. Koszt łączny poniżej 100zł(mojej
    godzina pracy nic mnie nie kosztuje)

    > Hehe, to prawda. Tylko dla porownania takie przyklady sa malo przydatne.

    Dla porównania to podałem dwa linki z cenami.
    Dla porównania to można popatrzec ceny mebli gotowych w sklepach- proste
    zestawy zaczynaja się juz od 1200zł
    Czy cennik Ikei- jawny jest
    Górna granica cen nie istnieje zapewne

    Krzysiek