eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    Date: Fri, 31 Jul 2015 09:53:44 +0200

    W dniu 2015-07-30 o 18:22, Budyń pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > ja nie mówie o pracy, ja mówie o prawnie zabezpieczonych zboczeniach. Nie chce mi
    sie w kolejne dygresje skrecac.

    Co w tym złego, że prawo ma zapewniać takim ludziom równe prawa jak
    innym obywatelom i chronić ich przed zajadłymi atakami tych rzekomo
    normalnych?
    Ja np. źle się czułem jak obcy facet ... chyba facet, bo pod sukienkę mu
    nie zaglądałem kazał do siebie mówić ojcze, Wasza ekscelencjo czy Wasza
    eminencjo.

    Jak masz z tym problem to zawsze się możesz zwrócić bezosobowo lub po
    prostu z mienić pracę.

    > no widzac ze moze i trzeba bedzie zdefiniowac schludnosc: higiena osobista, brak
    tatuazy w widocznych miejscach, brak kolczyków poza uszami, strój taki a taki - i
    prawo dyrektora do oceny. Uzna ze gosc przesadzil to do domu zmyc szminke.

    Pojęcie schludności jest kwestią umowną i nie tylko ograniczoną
    kulturowo, ale związana z wąskimi grupami społecznymi.
    Dla Ciebie schludność to brak widocznych tatuaży czy brak kolczyków poza
    uszami. Są jednak kultury, gdzie przekłuty nos, tatuaż czy rozciągnięta
    do olbrzymich rozmiarów warga są oznaką piękności, albo facet uważany
    jest za ubranego jak ma nasuniętą na członka tutkę z liścia palmowego.
    To, że Ty masz takie , a nie inne wyobrażenie estetyki jest tylko i
    wyłącznie efektem rodzinnego wychowania.
    W mojej rodzinie np. było nie do pomyślenia, aby do posiłku ktoś zasiadł
    bez koszuli czy w slipach, a w wielu domach widziałem, że to nie było
    problemem.
    Nie wspomnę już o szoku jaki przeżyłem w kontaktach z niemieckimi
    rodzinami, gdzie bekanie, siorbanie czy nawet "puszczenie bąka" przy
    stole nie było niczym niestosownym, co w mojej rodzinie byłoby nawet nie
    do pomyślenia.

    > A ja nie - bo nie mam zamiaru nikogo, równiez siebie, oszukiwac. Dzieciom powiesz -
    to jest kobieta, gdy widzą faceta? Własne dzieci oszukasz? Mnie to przez usta nie
    przejdzie.

    Ale możesz powiedzieć prawdę, że jest to transseksualista czy
    transseksualistka o ile oczywiście wiesz o tym fakcie, no bo przecież
    nikt nie ma zamontowanej na czole tabliczki z napisem "jestem gejem" czy
    "kiedyś byłem dziewczynką" i uczyć dzieciaki, że tym osobom należy się
    taki sam szacunek jak każdej innej osobie.
    Niestety w społeczeństwie bardzo często dzieciaki słyszą od rodziców
    określenia: pedał, zwyrodnialec, dewiant lub całkiem z d.... wzięte
    określenie "pedofil". Zwłaszcza te określenia słyszy się najczęściej z
    ust zagorzałych katolików.

    > nie bój nic - pan ci pokaze dowód, nawet przy swiadku zebys sie wykrecic nie mogl
    ze nie widziales. No, ty widze ze łykasz to łatwo - a ja bede musial na sile nie
    zobaczyc tego dowodu.

    Nigdy w życiu nie spotkałeś osoby, której płci nie byłeś w stanie
    określić na podstawie zewnętrznego wyglądu?

    > co moze? Leczyc sie? Toz i mógł przed wejsciem ustawy.Nie widze problemu w leczeniu
    choroby. Natomiast to co wprowadza najnowszy wynalazek ustawodawczy platformy jest
    sposobem na genderową "zmiane definicji płci" - płcią jest to co masz w dowodzie
    osobistym, to co sobie wybrałeś.

    Masz strasznie wypaczoną psychikę ideologiami kościoła.
    Po pierwsze źle pojmujesz czym jest "gender", z resztą jak wszystkie mohery.

    > Mozna sobie przegłosowac ze ksiezyc jest z sera, mozna ze facet jest babą. Tyle ze
    to kłamstwo.

    Nie można sobie przegłosować, że Budyń jest babą, ponieważ do zmiany
    płci trzeba spełnić szereg wymagań.
    To nie jest tak jak Tobie się wydaje, że dzisiaj można być facetem, a
    jutro babą i pojutrze znów facetem.
    Niestety taki sposób rozumowania cechuje fanatyków religijnych, którzy
    rozgłaszają mity w tematach, o których nie mają najmniejszego pojęcia.

    > A ty kiedys sprzeciwiales sie falandyzacji prawa......

    > Tyle ze taka reguła to bzdura.
    > Mieszkasz w niebieskim budynku -> błędna interpretacja -> przemoc
    > Bzdury na wejsciu - bzdury na wyjsciu jak to mówił jack reachel :)
    >
    > A ogółowi zostanie wrazenie ze: no tak, religia katolicka jest odpowiedzialna za
    przemoc.

    Bo jest.

    > no to sam dochodzisz ze zły proces wychowawczy jest zródłem dewiacji. To moze i
    bedziesz kiedys przeciw durnym ustawom i konwencjom, kto wie. Byle nie było za późno.

    Ale nikt nie chce wychowywać czy "produkować" homoseksualistów. Tu
    chodzi o to, żeby ktoś, kto ma taki problem nie był odrzucany, albo
    wręcz szkalowany i atakowany przez społeczeństwo.
    Homoseksualizm czy transseksualizm to biologiczna przypadłość taka sama
    jak każda inna np. niski wzrost, otyłość, głuchota, ślepota czy
    upośledzenie umysłowo czy ruchowo.
    O ile osoby niskie, otyłe, głuchonieme, niewidome czy też upośledzone
    umysłowo lub ruchowo są akceptowane przez społeczeństwo, a często nawet
    traktowane w szczególny sposób o tyle osoby homo czy transseksualne są
    dyskryminowane. Co ciekawsze prym w tej dyskryminacji wiodą katolicy,
    którzy atakują homoseksualistów i transseksualistów wbrew głoszonym
    przez siebie hasłom o "miłowaniu bliźniego".
    Zwróć uwagę, że w większości osoby niezwiązane z doktryną kościelną
    raczej nie mają problemów z akceptowaniem odmienności.
    Jak więc widać zło leży właśnie w głoszonej ideologii KK