eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 31 Jul 2015 03:35:33 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <55bb298b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2015 09:53:51 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    sie w kolejne dygresje skrecac.

    > Co w tym złego, że prawo ma zapewniać takim ludziom równe prawa jak
    > innym obywatelom i chronić ich przed zajadłymi atakami tych rzekomo
    > normalnych?

    co w tym złego ze prawo chroni zboczenców? To zdaje sie dosc retoryczne pytanie.
    Ale moze pytasz co w tym złego ze prawo chroni osoby chore - jesli uznamy je za
    chore to najpierw trzeba je leczyc, sprawdzic dlaczego sa chore i jesli zaklocony
    proces wychowawczy spowodowal chorobe zaburzenia rozpoznania wlasnej plci to trzeba
    sie zajac prostowaniem owych procesow wychowaczych.

    > Ja np. źle się czułem jak obcy facet ... chyba facet, bo pod sukienkę mu
    > nie zaglądałem kazał do siebie mówić ojcze, Wasza ekscelencjo czy Wasza
    > eminencjo.

    z biskupem gadales? :)

    > Jak masz z tym problem to zawsze się możesz zwrócić bezosobowo lub po
    > prostu z mienić pracę.

    tatuazy w widocznych miejscach, brak kolczyków poza uszami, strój taki a taki - i
    prawo dyrektora do oceny. Uzna ze gosc przesadzil to do domu zmyc szminke.

    > Pojęcie schludności jest kwestią umowną i nie tylko ograniczoną
    > kulturowo, ale związana z wąskimi grupami społecznymi.
    > Dla Ciebie schludność to brak widocznych tatuaży czy brak kolczyków poza
    > uszami. Są jednak kultury

    otoz to -trafiles w punkt: kultura. W naszej kulturze sa ustalone wzorce i do nich
    sie odnosimy piszac statut szkoly umiejscowionej nie w afryce lecz tu.

    - to jest kobieta, gdy widzą faceta? Własne dzieci oszukasz? Mnie to przez usta nie
    przejdzie.

    > Ale możesz powiedzieć prawdę, że jest to transseksualista czy
    > transseksualistka o ile oczywiście wiesz o tym fakcie, no bo przecież
    > nikt nie ma zamontowanej na czole tabliczki z napisem "jestem gejem" czy
    > "kiedyś byłem dziewczynką" i uczyć dzieciaki, że tym osobom należy się
    > taki sam szacunek jak każdej innej osobie.

    i pewna doza wspolczucia.

    > Niestety w społeczeństwie bardzo często dzieciaki słyszą od rodziców
    > określenia: pedał, zwyrodnialec, dewiant lub całkiem z d.... wzięte
    > określenie "pedofil". Zwłaszcza te określenia słyszy się najczęściej z
    > ust zagorzałych katolików.

    nie ma to jak kopnac w kk

    ze nie widziales. No, ty widze ze łykasz to łatwo - a ja bede musial na sile nie
    zobaczyc tego dowodu.

    > Nigdy w życiu nie spotkałeś osoby, której płci nie byłeś w stanie
    > określić na podstawie zewnętrznego wyglądu?

    dorosłej? Raczej nie. A gdybym spotkal z jedna albo dwie na widzianych milion to
    byloby to tylko potwierdzenie ze to skrajny margines.

    > Nie można sobie przegłosować, że Budyń jest babą, ponieważ do zmiany
    > płci trzeba spełnić szereg wymagań.
    > To nie jest tak jak Tobie się wydaje, że dzisiaj można być facetem, a
    > jutro babą i pojutrze znów facetem.
    > Niestety taki sposób rozumowania cechuje fanatyków religijnych, którzy
    > rozgłaszają mity w tematach, o których nie mają najmniejszego pojęcia.

    widzisz, probujesz sprowadzic temat do fanatyzmu religijnego a udowadniasz tylko
    wlasna obsesje. Czy ja kiedykolwiek powoluje sie na argument "bóg tak chciał"? Nie,
    pisze zawsze o DNA, socjologi i korzysciach/stratach społeczych.
    Zatem zainteresuj sie szczegółami wlasnie wprowadzonej ustawy:
    nie wymaga ona zadnych poprawek chirurgicznych klienta a wyłacznie jakis opinii
    lekarskich, i nie zabrania powtorzenia tego procesu w przyszlosci. Gdzie mój
    fanatyzm?
    Natomiast jakos ciekawostke dorzuce - sprawa dotyczy niewielkiej liczby osób. A
    systemy informatyczne przewidują jeden pesel. Trzeba bedzie wydac kupe kasy na
    poprawki do systemów - moze zreszta o to chodzi, na informatyce najlepsze lody mozna
    krecic.

    > Bo jest.

    i umiesz zapewne to uzasadnic :-)

    bedziesz kiedys przeciw durnym ustawom i konwencjom, kto wie. Byle nie było za późno.

    > Ale nikt nie chce wychowywać czy "produkować" homoseksualistów.

    no jak to nie? Wychowawcze propozycje genderowej europy powoduja zaklocenie
    normalnego wychowania - trzeba sie spodziewac ze ilosc osob z zaburzeniami bedzie
    rosla.

    > Homoseksualizm czy transseksualizm to biologiczna przypadłość taka sama
    > jak każda inna np. niski wzrost, otyłość, głuchota, ślepota czy
    > upośledzenie umysłowo czy ruchowo.

    czyli konsekwentnie postulujesz zeby to leczyc? A jesli jest poprawnopolityczny zakaz
    leczenia homoseksualistow to raczej nie jest to przypadlosc jak kazda inna, zgoda?

    > O ile osoby niskie, otyłe, głuchonieme, niewidome czy też upośledzone
    > umysłowo lub ruchowo są akceptowane przez społeczeństwo, a często nawet
    > traktowane w szczególny sposób o tyle osoby homo czy transseksualne są
    > dyskryminowane. Co ciekawsze prym w tej dyskryminacji wiodą katolicy,
    > którzy atakują homoseksualistów i transseksualistów wbrew głoszonym
    > przez siebie hasłom o "miłowaniu bliźniego".

    nie rozumiesz przykazania - to ze mam milowac blizniego np złodzieja to nie oznacza
    ze mam akceptowac jego fach.

    > Jak więc widać zło leży właśnie w głoszonej ideologii KK

    zieeeew, a umiesz podyskutowac bez odwolan do kk?

    b.