eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Date: Fri, 31 Jul 2015 15:56:05 +0200
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mpfgmf$7j7$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpfpuf$2e3$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:817e7f73-c439-4056-a67c-513ec9eea6b5@go
    oglegroups.com...

    > zawsze jest stosowana uznaniowosc, ocennosc - nie wiem zatem o czym
    > piszesz.

    O tym że dyrektor ma oceniać np. schludność nauczyciela

    > Nie jestesmy robotami zeby mozna zasady opisac jak w maszynie
    > matematycznej.

    Oczywiście. Ale też nie jesteśmy zwolennikami systemu feudalnego gdzie pan
    mógł robić co chce ze sługą. A szef z pracownikiem.

    > To jest wlasnie droga do produkcji kolejnych dziwnych osobnikow. Przy
    > jakiejs okazji w ramach depresji pod wplywem mediow i wlasnego ojca
    > zacznie sie twoja corka zastanawiac czemu jest jej > zle - i byc moze
    > wymysli ze na pewno dlatego ze jest facetem. I nikt jej nie pomoze bo
    > odmawiac zmiany plci jest niepolitycznie. A trzabyło normalnie wychowac i
    > w razie choroby leczyc...

    Oczywiście że jest to możliwe - potrafię sobie wyobrazić modę na zmianę
    płci. Tak jak byłą moda na długie włosy u chłopaków czy obcinanie się na
    krótko wśród dziewczyn - ot forma młodzieńczego buntu. W tym roku "modne" są
    np. tzw. dopalacze.

    Zagrożeń nie zlikwidujemy przez to że ich zakażemy. Naszą rola jako rodziców
    jest takie wychowywanie dzieci by nie podążały za modą, ale kierowały się
    własnymi zasadami.

    Myślisz że dawniej nie było młodych ludzi dochodzących do błędnego wniosku:
    "nie potrafię sobie znaleźć dziewczyny i jestem kiepski w grze w piłkę to
    pewnie jestem gejem". Byli. Tyle że dawniej to było skrywane a teraz sobie
    taki jeden czy drugi zmieni "płeć" na facebooku. A jak za kilka lat znowu ją
    zmieni w rytm zmiany nastroju to co?

    > Płeć to na 99,999% organy.

    O widzisz i teraz się z Tobą zgadzam. Ale z tych procentów wynika że nadal
    około 400 Polaków ma inne narządy niż psychikę czy hormony. Dlaczego miałbym
    odmawiać im prawa do zmiany płci w dowodzie osobistym jeszcze zanim dokonają
    operacji narządów? I dlaczego miałbym odmawiać im prawa do tego by się do
    nich zwracać tak jak sobie tego życzą?

    > Czyli na przyklad ze biją chrzescijanie dajesz islam. Cala ta logika jakas
    > podejrzanej próby.

    Powtarzam po raz trzeci ja nie daję przykładów że biją chrześcijanie. Ze
    zdania że błędnie rozumiana religia może prowadzić do przemocy. W _żaden_
    sposób nie wynika że to chodzi o _każdą_ religię a więc i chrześcijaństwo. A
    jedynie że _jakaś_ religia może prowadzić do przemocy.

    > gdybyś tam napisal islam-> itd slowa bym nie powiedzial. Ale ty to
    > uogólniasz na inne religie a jako przyklad podajesz islam.

    Nie ja uogólniam tylko to ogólne zdanie znalazło się w konwencji i stąd w
    naszej dyskusji. Ja się jedynie sprzeciwiłem pisaniu że ono jest nieprawdą.
    Owszem jest nieprecyzyjne ale nie błędne.

    > i statystycznie mam racje.

    Dlatego nikt nie będzie miał do Ciebie pretensji jak raz na milion razy się
    pomylisz i zwrócisz do kogoś inaczej niż tego sobie życzy, ale nie widzę
    powodu byś miał to robić celowo.

    Pozdrawiam
    Ergie