eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <b...@g...com>
    <mpaj70$1q4$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mpcu24$l8k$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mpdgq4$s2s$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <55bb298b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpfh8j$85p$1@node1.news.atman.pl>
    <55bb6d82$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <mpfvvb$8a1$1@node2.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 31 Jul 2015 17:46:22 +0200

    W dniu 2015-07-31 o 16:16, Ergie pisze:

    > Znaczy się znasz papieża? Czy może autorów katechizmu? Bo wiesz ja też
    > znam takich co to _niby_ są katolikami, ale sami nie widzą co wyznają.
    > Na szczęście znam też takich którzy wiedzą i to najlepsi ludzi jakich
    > znam.

    Kościół to nie tylko i wyłącznie papież i biskupi, ale ogół jego
    wyznawców. Taki kościół jacy jego wyznawcy.

    > A tam nie ma. Zarówno w Biblii jak i w Koranie jest zapis o karaniu
    > śmiercią homoseksualistów.
    > Z Koranu nie pamiętam a z Biblii to "nie pozwolisz żyć mężczyźnie
    > współżyjącemu z mężczyzną".

    Oj Biblia to specyficzna beletrystyka, zwłaszcza Stary Testament, w
    którym takich "kwiatków" była cała masa.

    > I zarówno Żydzi 3000 lat temu jaki i _niektórzy_ Muzułmanie jeszcze
    > obecnie nadal tę karę stosują.
    >
    > A i chrześcijanie mieli taki okres że palili się nawzajem na stosach.
    > Ale to było _kiedyś_.

    Tu cisną się na usta słowa autorstwa Czesława Wydrzyckiego:
    "Dziwny ten świat, świat ludzkich spraw, czasem aż wstyd przyznać się. A
    jednak często jest, że ktoś słowem złym zabija tak, jak nożem"
    Niestety najbardziej wyczulone na takie słowa są dzieci.

    > Do czego zmusza Ciebie papież Franciszek? Mnie do niczego.

    Do zmian w prawie państwa, które podporządkowują cały naród.