eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 2 Aug 2015 00:07:43 -0700 (PDT)
    <mpfh8j$85p$1@node1.news.atman.pl>
    <55bb6d82$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <55bb988f$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <55bbabcd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <mpggsf$8od$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <55bcb67e$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55bd1567$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 1 sierpnia 2015 20:52:32 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > W dniu 2015-08-01 o 15:15, Budyń pisze:
    > Nie chodzi o likwidowanie zakazu kradzieży czy też zabijania, ale chodzi
    > o to, że KK zakazuje zbyt wielu rzeczy, które same w sobie nie są złem.
    > Dla przykładu:

    nie pomieszaj spraw scisle religijnych (np post) ze sprawami ogolnej natury człowieka
    czy spoleczenstwa (np prawo do zycia). Te religijne skierowane sa do wiernych, a te
    ogolne do wszystkich.

    > 1. Dlaczego osoby, które są po rozwodzie i są w kolejnym małżeństwie nie
    > mogą przystępować do komunii?

    Skad wzial sie taki publiczny temat? Kosciol katolicki w niemczech od dawna stoi w
    konflikcie z kosciolem rzymskim - i tak naprawde sam sie oderwal od kosciola,
    wlasciwie mozna go nazwac protestanckim. W 1968 roku papiez wydał encyklike Humanae
    vitae (http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pawel_vi/en
    cykliki/humane.html - polecam przeczytac , krótki tekst a wiele wyjasnia w sprawach
    prokreacji - oczywiscie z punktu dziedzenia wierzącego w Boga czlowieka)
    Biskupi niemieccy odrzucili ten dokument do swoich wiernych kierujac Deklaracje z
    Königstein - w ktorej antykoncepcje uznali za sprawe sumienia wiernych. Tyle ze to
    ich stawia tak naprawde poza kosciolem katolickim.
    Dalej - owe niemiecki kosciół odrzucil spowiedz jako warunek przystępowania do
    komunii swietej - tam do komunii ida wszyscy bo uznaja ze spowiedz wspolna wystarczy.
    Ale nagle powstaje dla niemca niezrecznosc - rozwiedzeni i tylko oni do komunii
    przystepowac nie mogą. Wszyscy idą -a tylko nie oni. Zatem kosciol
    protestancko-katolicki niemiecki jako droge ulzenia cierpiacym owieczkom uznal ze
    trzeba zliberalizowac przepisy. A poniewaz biskupi niemieccy maja silny glos w
    watykanie to próbują tam forsowac wlasne poglądy kompletnie sprzeczne z kk.
    I stad doniesienia medialne ze kosciół to "rozważa". Tak to ogon macha psem.
    Zdaje sie ze nalezalo w 1968 roku kosciół niemiecki oglosci schizmą, niech sobie
    bedą kolejnym kosciolem jawie protestanckim.

    Zatem wracajac do pytania: gdy bierzesz sobie kobiete za zone bierzesz ja do konca
    zycia - przeciez kazdy w dniu slubu w to wierzy. Kosciol uznaje taki zwiazek za
    nierozerwalny tak jak i ty traktowales to w dniu slubu, i w konsekwencji kazdy
    nastepny jest cudzolostwem. A to zamyka droge do komunii.

    > 2. Dlaczego używanie środków antykoncepcyjnych, prezerwatyw to wielki
    > grzech smiertelny?

    Przejrzyj powyzsza encyklike. Rozumienie mazenstwa jest takie ze sa jednym, złączonym
    w milosci i gotowym przyjac potomstwo.
    Zreszta lamanie tych zakazow niewiele wnosi - mezczyzna zawsze chce nieco wiecej,
    nieco czesciej. To ze uzyjesz gumki tego nie zmienia i dalej pozostaje lekka
    frustracja typu jak bym chcial a zona juz nie, haaa zwlaszcza jak czlowiek jest
    pokrecony pornografią. Natomiast ciekawym jest dostosowanie wspolzycia do
    kalendarzyka - gdy mlonkowie oboje czekaja na ten dzien smakuje on znacznie lepiej :)

    > 3. Dlaczego "in vitro" traktowane jest na równi z zabójstwem?

    ponizej

    > Niestety wiele zapłodnionych w naturalny sposób jajeczek po prostu nie
    > jest w stanie się prawidłowo zagnieździć i ginie wydalane z organizmu.
    > Nawet po zagnieżdżeniu bywa, że płód nie rozwija się prawidłowo i
    > zarodek obumiera, bo istnieją pewne mechanizmy, które usuwają takie, źle
    > rozwijające się zarodki i płody. Często kobiety nie są nawet świadome,
    > że poroniły lub mogły być w ciąży.
    > Jak więc widzisz w naturze także wiele zapłodnionych zarodków umiera i
    > przeżywają tylko najlepsze i najsilniejsze, bo natura sama selekcjonuje
    > wadliwe osobniki.

    Wszystko zgoda - słowo klucz: natura. Sprawa jest dosc prosta - to zdarzaja sie
    wypadki samochodowe nie upowaznia nikogo do przeciecia przewodow hamulcowych - to
    byloby morderstwo. Jesli ktos umiera na serce to dzieje sie to z przyczyn
    naturalnych, ale wbicie mu noza w serce to morderstwo. Zarodek obumierajacy
    naturalnie nic szczególnego, zarodek zabijany to morderstwo.

    > Zabijanie tak, ale zapłodnione jajeczko to jeszcze nie jest człowiek.
    > Zalążek mózgu dopiero pojawia się po 4 tygodniu od zapłodnienia.
    > Trudno jest określić od kiedy zlepek komórek staje się człowiekiem czy
    > człekokształtnym zarodkiem.

    nie jest trudno okreslic tylko czasem szuka sie usprawiedliwien dla morderstwa.
    Przesledz swoj stan od teraz wstecz - 80kg komorek, miliard komorek, milion komorek,
    to caly czas ty, sto komorek, dwie komorki - jedna komórka -to kiedys ty. Nie
    pojawiles sie jako 100 komorek - tylko jako ta pierwsza.

    > Oczywiście KK to nie przeszkadza, aby wciskać ludziom ciemnotę w stylu,
    > że lekarz pobiera od kobiety wiele jajeczek i je wszystkie zapładnia.
    > Najładniejsze się przenosi do macicy, a resztę bezużytecznych się
    > zabija. Taką ciemnotę to można wciskać "ciemnogrodzianom", którzy nie
    > mają zielonego pojęcia o fizjologii zapłodnienia. Ciemnogrodzianom można
    > wmówić, że od kobiety można pobrać dowolną ilość jajeczek podczas owulacji.

    ciemnogrodzianom czyli nieukom to mozna wcisnac ze czlowiek zaczyna sie pozniej, albo
    ze komorki i tak obumierają - cale twoj wyklad - byle wyskoczyl z kasy.
    I to nie kk wciska ciemnote bo on mowi tylko o biologii - tylko ty.

    > Nie zabijaj?
    > A co robił kościół kilkaset lat temu? Czy palenie na stosie i krucjaty
    > to nie było zabijanie w imię Boże?

    Nie da sie znalezc bledow kosciola wspolczesnie ze szukasz 1000lat wstecz?
    Rownie dobrze mozesz gadadac o niewolnictwie. Jesli chcesz podawac przyklady sprzed
    wiekow podaj kontekst kulturowy, a jedno zdnanie wtedy nie wystarczy, i okaze sie ze
    zasada "nie morduj" wcale nie byla inaczej traktowana. Raczej nie udowodnisz ze
    kosciol popieral morderstwa.

    b.