eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-03 11:55:13
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 sierpnia 2015 18:11:50 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > tylko tak potrafisz zrobić unik?

    rozwoju społeczenstw. To nie religie ja wymyśliły, ale religie i przyzwoici ateisci
    ją uznają.

    > to ty twierdzisz, że ów tekst religijny pozwala zabijać

    ego-testamentu?gclid=CMDj8YPeiscCFeXbcgod_fgKMg

    > pomogę Ci
    > <http://biblia-online.pl/biblia,biblia,warszawska,dr
    uga,ksiega,mojzeszowa,rozdzial,20,wers,13,0,2,1,t.ht
    ml>
    > 20:13 Nie zabijaj.
    >
    > <http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=70>
    > 13 Nie będziesz zabijał.
    >
    > nadal będziesz twierdził, zę wiesz lepiej od proroka swojego Boga co ów
    > powiedział?

    mozesz siegnac do jeszcze starszych tlumaczen, nawet po grecku :)
    Zatem jesli w jednym zdaniu stoi jak piszesz:
    13 Nie będziesz zabijał.

    a w tej samej ksiedze (nadal twoj link)
    12 Jeśli kto tak uderzy kogoś, że uderzony umrze, winien sam być śmiercią ukarany.
    14 Jeśli zaś ktoś posunąłby się do tego, że bliźniego zabiłby podstępnie, oderwiesz
    go nawet od mego ołtarza, aby ukarać śmiercią.
    15 Kto by uderzył swego ojca albo matkę, winien być ukarany śmiercią. 16 Kto by
    porwał człowieka i sprzedał go, albo znaleziono by go jeszcze w jego ręku, winien być
    ukarany śmiercią.
    17 Kto by złorzeczył ojcu albo matce, winien być ukarany śmiercią.
    dalej
    17 Nie pozwolisz żyć czarownicy.
    18 Ktokolwiek by obcował ze zwierzęciem, winien być ukarany śmiercią.

    to kazdy choc troche obiektywny widzi ze nie wolno zabijac niewinnych. Po polsku to
    brzmi "nie popełnisz morderstwa" i tak stoi w najnowszym przekładzie.

    b.