    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Brama garazowa kontra mostki cieplne...
    Date: Wed, 8 Apr 2009 20:38:48 +0200

    Ni nie kumam, wszedzie pisza, że przy segmentowej otwór jest obojetny bo
    brama przychodzi do niego od tyłu, od garazu (co jak jest okragły na
    górze?). Więc wyobrażam sobie, że wszystko jest mocowane do ściany a nie do
    dziury w ścianie. Skoro tak to conajwyżej mam szpare pomiędzy bramą a ścianą
    jak jest szersza a rzeczona uszczelka jest po prostu na końcu tej szpary
    (choć nie wiem czemu nie na krawędzi mimo szerzej bramy). To nie jest TAK?
    Ja nie jest tak to powaznie muszę zweryfikować wielkośc otworu, ocieplenia
    itp.

    --
    Mariusz