  • Data: 2010-08-18 14:20:05
    Temat: Re: Bruk debowy jak klasc ..
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Aug 2010 14:43:56 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Tobie jak Palikotowi - tylko wibrator w głowie.
    > Przecież taniej piachem podsypać i ubić.
    > ;-))

    Tylko że to już nie będzie to, co powinno. I po deszczach będzie się
    rozłaziło we wszystkie strony i zapadało. Zasada bruku drewnianego to
    własnie wzajemne klinowanie się.

    > Pozdrawiam z "łatą" i młotkiem
    > skryba
    > Ps. winogronowe pieknie obrodziły i są smakowite.
    > Mniam.

    Mówiłam :-)
    Ja też się właśnie obżeram nimi, a i córka właśnie wyjechała z domu do
    siebie z pełnym koszykiem tychże, nie mówiąc o pozostałych odmianach.
    A tomatillo własnie dojrzewa. W jakiej fazie dojrzałości toto zbierać i
    przetwarzać??? :-)