  • Data: 2016-09-13 13:14:14
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2016 13:04, KIKI wrote:

    > A w zimie i podczas wiatru?
    > Ty masz beton komórkowy chyba więc ten porosyf nie dotyczy.

    Jest wręcz rewelacyjnie.
    Nic nie przemarza, nie ma jakichś zimnych stref, rachunki niskie. No ale
    ja przy budowie byłem niemal nonstop obecny i mocno pilnowałem
    drobiazgów o których tu dyskutowaliśmy. To jest IMO kluczowe niestety.
    Wykonawcy zwykle robili oczy ale nie oponowali jakoś specjalnie.
    Trzeba być, patrzeć, zaglądać stale w rózne miejsca żeby wykonawca
    wiedział, że nie może sobie pofolgować z jakością.
    Pamiętam, że przy klejeniu styro wyszło sporo więcej kleju z powodu
    ramek ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info