  • Data: 2016-09-15 00:14:33
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-15 o 00:00, KIKI pisze:

    > A jak płyty nie są ze sobą sklejone jak napisałem wyżej ? :-) Przypatrz
    > się zdjęciom. Nie wyłazi piana.

    Reki nie dam sobie odciac, ale jesli chodzi tylko o uszczelnienie przed
    piana z agregatu to piany z puchy mozna wcisnac tylko centymetr w glab w
    odstepie na poczatek co kilkanascie centymetrow. Przed dalszym
    pianowaniem. Ta pierwsza warstwa wcisnietej piany bedzie robila za
    dodatkowe placki. Tylko trzeba sciane odpylic wczesniej, albo spryskac
    solidnie woda.
    Piana z puchy robilem bardzo duzo. Ocieplalem caly obwod domu w okolicy
    murlaty i wieniec nad poddaszem. Nigdy nie zdarzylo sie, ze piana
    wypchnela przyklejony wczesniej styropian. No ale to u mnie, wiec nie
    powiem, ze taka jest zasada.

    Pozdro.. TK