  • Data: 2016-09-15 08:05:46
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 września 2016 23:53:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Zgadza sie. Akryl dobry moze i jest, ale wewnatrz. Na zewnatrz
    > probowalbym jakims bitumicznym glutem zakleic.

    Kleiłem teściowej dach i komin takim glutem dekarskim bezbarwnym,
    piszesz że słabe toto, ale póki co na czubku komina, gdzie skwar,
    deszcz i wiatr, jakoś nie chce odlecieć i jest ciągle elastyczny.
    Może spróbuję czymś takim, jednak warunki przy oknie są o niebo lepsze
    niż na kominie.
    Albo pojechać na grubo akrylem, a potem po wyschnięciu zaglutować
    dla ochrony.

    L.