  • Data: 2016-09-15 08:49:50
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.09.2016 08:38, Lisciasty wrote:
> [...]
    wy_(pokrywa_rewizyjna_od_dolu).jpg

    > No to mam coś podobnego, z tym że jest to kompletnie schowane pod styropianem
    > a od środka tez ostyropianowane, problemem pozostaje pewnie
    > ewentualna infiltracja powietrza, ale w zasadzie ta puszka jest
    > szczelna.

    Nie może być szczelna skoro zwija się do niej roleta
    Będzie tam minusowa temp. zimą.
    Jaka grubość styropianu jest miedzy wnętrzsem domu a wnętrzem puszki - 1cm?
    A rewizja jest w środku czy od strony zewnętrznej?
    Masz silniki w tych puszkach?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info