  • Data: 2016-09-15 19:42:53
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.09.2016 19:01, Myjk wrote:
    > Thu, 15 Sep 2016 09:47:41 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Przepraszam. :( Spróbuj naprawić jak najwięcej.
    > Wykonawców nie masz szans pogonić za to?

    Teraz mamy rok 2016, a nie 2006. Teraz obowiązuje gwarancja i rękojmia
    na towary i usługi.
    Nie rozumiem czemu nie wystąpić do wykonawcy o usunięcie wad i zrobienie
    wszystkiego w zgodzie ze sztuką budowlaną.

    > Ciii... ja też niedługo startuję, może będę miał bliżej. ;)

    Ty jak starujesz to zapodaj foty już od etapu wytyczenia przez geodetę,
    zanim koparka wjedzie.
    Powinieneś już wiedzieć jak podłączyć prąd i media, zrobić uziom
    fundamentowy i wypuścić wąs dokładnie tam gdzie będzie rozdzielnia i
    ewentualnie w innych punktach gdzie by było potrzebne dodatkowe uzieminie.

    Pamiętaj o tym! I nic nie rób bez konsulatcji. Zanim zaczniesz robić
    ławy musisz wiedzieć gdzie będzie rozdział sieci TN-C na TN-S, to
    wcześniej trzeba zaplanować.

    Żeby budowy nie zjebać od pierwszeko ruchu szpadlem.