  • Data: 2016-09-15 20:04:46
    Temat: Re: Budowa Liściastego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 15 Sep 2016 19:42:53 +0200, KIKI

    > Teraz mamy rok 2016, a nie 2006. Teraz obowiązuje gwarancja
    > i rękojmia na towary i usługi. Nie rozumiem czemu nie wystąpić
    > do wykonawcy o usunięcie wad i zrobienie wszystkiego w zgodzie
    > ze sztuką budowlaną.

    Niedawno o tym było na grupie. Nie wszyscy robią na rachunek, to i trudno
    potem o rękojmię na usługę. Ja zamierzam po prostu pilnować, napatrzyłem
    się i naczytałem na co szczególnie zwracać uwagę. Ku temu zakupiłem też
    kamery FHD ;) i będzie permanetna inwigilacja na budowie. ;p

    > Ty jak starujesz to zapodaj foty już od etapu wytyczenia przez geodetę,
    > zanim koparka wjedzie.
    > Powinieneś już wiedzieć jak podłączyć prąd i media, zrobić uziom
    > fundamentowy i wypuścić wąs dokładnie tam gdzie będzie rozdzielnia i
    > ewentualnie w innych punktach gdzie by było potrzebne dodatkowe uzieminie.

    Ja już przestaję pisać że startuję :P bo budowa miała się zacząć zeszłej
    jesieni, a ostatecznie tą jesień chyba też prześpię i zacznę dopiero na
    wiosnę. Jedyny plus z tego opóźnienia, że kasy na budowę ciągle dopływa a i
    zawsze jeszcze coś wychodzi (jak z tą bramą garażową co mnie właśnie
    oświeciło).

    > Pamiętaj o tym! I nic nie rób bez konsulatcji. Zanim zaczniesz robić
    > ławy musisz wiedzieć gdzie będzie rozdział sieci TN-C na TN-S, to
    > wcześniej trzeba zaplanować.
    > Żeby budowy nie zjebać od pierwszeko ruchu szpadlem.

    Pewnie jakiegoś bloga założę z obrazem na żywo. :>

    --
    Pozdor
    Myjk